BLESKOVÉ AKCE TÝDNE 

Nakupte bleskově výhodně a dopřejte si porci zdraví jako hrom ...

Rezervace eRecept

1. Zadejte nebo naskenujte kód eReceptu
2. Potvrďte kód tlačítkem "Vložit do košíku"
3. Dokončete rezervaci eReceptu nebo si přidejte do košíku další zboží z e-shopu a vše si vyzvedněte společně
Začněte zadáním 12místného kódu eReceptu
Potvrďte kód vložením do košíku

a přejděte k dokončení rezervace

 Dokončit rezervaci 

Přidejte si do košíku další produkty z e-shopu a vše si vyzvedněte společně

Nevíte si s něčím rady?

Zavolejte nám: 

+420 253 253 213 

(Po - Pá: 8:00 - 16:00)

E-mail: zakaznicky.servis@magistra.cz

Často kladené dotazy a odpovědi k eReceptu

 

Kód eReceptu je 12místný kód (kombinace čísel a písmen), který jste obdrželi od svého lékaře elektronicky, v SMS či vytisknutý přímo na receptu. Pokud na Vaše papírovém receptu žádný takový kód není, kontaktujte nás

 

Ano, v příslušném poli vyplňte / naskenujte všechny své eRecepty.

 

Platnost eReceptu je obvykle 14 dní počínaje dnem, který následuje po dni jeho vystavení lékařem. Platnost je většinou uvedena přímo u eReceptu na papírovém receptu či v SMS.

 

Pokud na papírovém receptu není vyznačen jeho obsah, můžete požádat svého lékaře či lékárníka v jakékoli lékárně a obsah Vám sdělí.

 

Rezervace eReceptu je zdarma. Pro rezervace eReceptu můžete také využít mobilní aplikaci Moje Magistra, která je dostupná v App Store či na Google Play zcela zdarma.

 

Aktuální výše doplatků se v jednotlivých lékárnách liší. O aktuální výši doplatků za rezervované léky z eReceptu se informujte ve Vámi zvolené lékárně.

 

Celková cena nezahrnuje případné doplatky za léky z eReceptu. Zahrnuje pouze cenu volně prodejných přípravků. O aktuální výši doplatků za rezervované léky z eReceptu se informujte ve Vámi zvolené lékárně.

 

Bohužel nedokážeme garantovat výdej rezervovaného přípravku v lékárně v případě, že daný přípravek je v daný moment nedostupný v ČR. O aktuálním stavu Vaší rezervace či nedostupnosti Vás budeme informovat přímo z lékárny.

 

eRecept si můžete rezervovat v lékárnách, označených „Výdej přes e-recepty“, resp.  „Rezervace v mobilní aplikaci“ (v případě rezervace v mobilní aplikaci). Nenašli jste svou oblíbenou lékárnu? Kontaktujte nás.

 

O stavu Vaší rezervace Vás budeme informovat emailem/SMS. Rezervace vyřizuje lékárna v průběhu své otevírací doby. Pokud je to nezbytné, může Vás kontaktovat přímo lékárník na email/SMS.

 

Rezervaci je možné změnit či stornovat. V tom případě je nutné lékárnu informovat emailem či telefonicky. V případě, že si nevyzvednete rezervované přípravky během 5 pracovních dní od doby potvrzení rezervace lékárnou, rezervace je automaticky stornována.

 

Bohužel ne, současná legislativa toto nedovoluje. Při rezervaci eReceptu a dalších, volně prodejných přípravků, lze také využít pouze rezervaci s následným vyzvednutím v lékárně.

 

Ano, při vyzvednutí rezervace jinou osobou je potřeba předložit kód eReceptu.

 

Aktuální výše doplatků se v jednotlivých lékárnách liší. O aktuální výši doplatků za rezervované léky z eReceptu se informujte ve Vámi zvolené lékárně. Sleva z doplatku je poskytována ve formě neuplatnění maximální obchodní přirážky při výdeji léčivého přípravku. V některých případech jsme limitováni právními předpisy a výše slevy může být maximálně tak vysoká, aby prodejní cena léku nebyla nižší než náklady na jeho pořízení.